12 Mayıs 2026 Salı
Teknoloji Geliştirme Ekosistem Buluşması
Mersin Teknopark, teknoloji girişimciliği ekosisteminin önemli buluşmalarından biri olan Teknoloji Geliştirme Ekosistem Buluşması programında yer aldı.
Mersin Teknopark Genel Müdürü Sayın Mehmet İlbaş’ın katılım sağladığı programa; Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Sayın Muhammet Kasım Gönüllü, KOSGEB Başkanı Sayın Ahmet Serdar İbrahimcioğlu, teknokent ve TEKMER genel müdürleri ile ekosistem paydaşları katıldı.
Program kapsamında teknoloji geliştirme bölgeleri ve girişimcilik merkezlerinin yürüttüğü çalışmalar, destek programları ve ekosistemin gelişimine yönelik iş birliği fırsatları değerlendirildi.
